MniejEkranu logo

MniejEkranu.pl_Logo

Podsumowanie kampanii „Czas Świąt: Mniej ekranu, więcej rodziny” 2015

on piątek, 12 luty 2016.

Nasza kampania „Czas Świąt: Mniej ekranu, więcej rodziny” zakończyła się oficjalnie już jakiś czas temu, więc najwyższy czas, by przekazać wszystkim naszym partnerom, współpracownikom i fanom podziękowania oraz kilka słów podsumowania.

- kampania trwała od 1 grudnia 2015 do 7 stycznia 2016

- udało nam się pozyskać 18 partnerów (w ubiegłym roku – 9)

- mamy ponad 13.000 fanów na Facebooku (4-krotny wzrost w ciągu roku!)

- przygotowaliśmy 2 konkursy z nagrodami o wartości ponad 1.000 zł

- uruchomiliśmy sklep internetowy – Sklep.MniejEkranu.pl

- wydrukowaliśmy i rozesłaliśmy po Polsce 13.000 plakatów

- wysłaliśmy prawie 60.000 maili, głównie do placówek edukacyjnych

- pozyskaliśmy 24 partnerów lokalnych

Trzeba także przyznać, że nie uniknęliśmy pewnych znaczących problemów, które trzeba będzie rozwiązać w przyszłych kampaniach:

- plakaty zostały zbyt późno wysłane do naszych partnerów

- efekty kampanii mailingowej były wysoce niezadowalające

Jeszcze raz serdecznie dziękujemy!

blog comments powered by Disqus